Contact

Intesa Sanpaolo Bank dispune de o retea de unitati la nivelul intregii tari. Programul de lucru cu publicul in cadrul sucursalelor si agentiilor Intesa Sanpaolo Bank este de Luni pana Vineri intre 8.30 si 17.00. Pentru a identifica cea mai apropiata unitate va rugam sa folositi acesta baza de date.

Cauta unitati


Bacau

Sucursala BACAU
Str. I.S. Sturza, Nr. 7, 600269, Bacau
Tel.: +40-234-555.006, Fax: +40-234-555.007
Bacau@intesasanpaolo.ro

 

 

Sediul central si social
Str. Nicolae Caramfil, nr. 85A, Art Business Center, etaj 4, sector 1, cod postal 014142, Bucuresti, Romania
Tel: +40-214.053.600; Fax: +40-214.053.606
Tel Verde: 0800 800 888; E-mail:  headoffice@intesasanpaolo.ro
 
Birouri administrative
B-dul Revolutiei nr. 88, cod postal 310025, Jud. Arad, Romania
Tel: +40-257-308.200;  Fax: +40-257-285.998; +40-257-285.335

Adresa legala de comunicare a popririlor

Banca Comerciala INTESA SANPAOLO Romania S.A. aduce la cunostinta tuturor organelor de executare abilitate ca toate adresele de infiintare / sistare / suspendare a popririlor executorii / asiguratorii asupra disponibilitatilor din conturile clientilor Bancii precum si adresele de solicitare a diferitelor informatii cu privire la existenta conturilor sau a popririlor instituite, sa fie transmise la urmatoarea adresa: Arad, Bv. Revolutiei nr. 88, Cod postal 310025, jud. Arad. La aceasta adresa functioneaza structura in ale carei atributii intra gestionarea si procesarea corespondentei la care am facut referire.


Modalitati de depunere reclamatii & sesizari

Sesizari si reclamatii

Stimate client,

Va multumim pentru ca ati ales serviciile Bancii Comerciale Intesa Sanpaolo Romania S.A.
Totodata, apreciem punctul dumneavoastra de vedere si va asiguram ca feedback-ul primit de la clienti este foarte important pentru imbunatatirea serviciilor noastre.

In cazul in care, in relatia dumneavoastra cu Banca a existat o situatie care v-a generat o nemultumire, va asiguram ca vom prelua mesajul dumneavoastra si vom depune eforturi in a corecta deficientele pe care ni le semnalati.

In ce situatii se face o sesizare?
Va rugam sa ne informati ori de cate ori aveti o nemultumire referitoare la:

- produsele si serviciile furnizate de Banca noastra
- vizitele in cadrul sucursalelor/ agentiilor noastre
- situatiile considerate abateri de la termenii legali si contractuali.

Modalitatile de adresare a sesizarii dumneavoastra
- personal, la oricare dintre sucursalele/ agentiile noastre
- in scris, la adresa: Bucuresti, sector 1, str. Nicolae Caranfil nr. 85A, Et. 4
- in scris, la adresa de e-mail: headoffice@intesasanpaolo.ro
- uilizand formularul online - click aici

Ce ar trebui sa luati in considerare?

Pentru a rezolva cu operativitate sesizarea primita, va rugam sa ne transmiteti cel putin:
- datele dumneavoastra de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal dupa caz, adresa si numarul de telefon si/ adresa de e-mail
- descrierea nemultumirii dumneavoastra (informatiile relevante inclusiv detalii privind sucursala vizitata, data vizitei, produsul/ serviciul la care faceti referire, numele persoanelor cu care deja ati discutat, daca este cazul etc.)
- copii ale documentelor pe care le considerati relevante pentru solutionarea cazului dumneavoastra.

Nu furnizati NICIODATA in cadrul sesizarilor pe care le inaintati Bancii, informatii de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de Securitate, aferente produselor dumneavoastra de card sau internet banking.

Ce se intampla dupa depunerea unei sesizari?

Se incepe procesul de administrare a sesizarii primite, astfel:

- sesizarea dumneavoastra va primi un numar de inregistrare in evidentele Bancii;
- toate sesizarile si reclamațiile vor fi tratate cu integritate si respect, confidential, in conformitate cu legislatia;
- fiecare problema va fi investigata temeinic si obiectiv;
- vom implementa masuri pentru remedierea problemelor identificate;
- vom reveni catre dumneavoastra cu raspunsul care va contine detalii referitoare la rezultatul investigatiei, pozitia oficiala a bancii, motivarea acesteia si actiunile care urmeaza sa fie luate.

Ne propunem sa raspundem in cel mai scurt timp tuturor clientilor nostri, fara intârzieri nejustificate sau cel putin in termenul legal aplicabil petitiilor la nivel national. Cu toate acestea, situatiile complexe pot impune extinderea termenului de analiza. in acest caz, va vom informa cu privire la stadiul de solutionare a reclamatiei depuse

Raspunsul nu este conform asteptarilor?

In situatia in care ati depus o sesizare iar raspunsul primit nu ofera o solutie conforma cu asteptarile dumneavoastra, aveti posibilitatea sa va adresati Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), cu sediul in Str. Sevastopol nr. 24, et. 2, ap. 202, sector 1, pe adresa de e-mail office@csalb.ro sau la numarul de telefon 021.9414.

Pentru informatii cu privire la ce reprezinta CSALB, care este scopul infiintarii acestuia, precum si pasii de urmat in vederea solutionarii unei reclamatii care nu a fost solutionata direct cu Banca, va rugam sa consultati documentul de mai jos.

https://www.csalb.ro/