Grupul Intesa Sanpaolo

In plus, o retea internationala de specialisti in sprijinirea clientilor corporate este raspandita in 29 de tari, in special in Orientul Mijlociu, in Nordul Africii si in acele tari in care companiile italiene sunt foarte active (precum Statele Unite, Brazilia, Rusia, India si China).

 

In Romania, strategia de business a Intesa Sanpaolo Bank se concentreaza pe companii mari si IMM-uri, cu o prezenta discreta pe segmentul de persoane fizice.

 

Grupul Intesa Sanpaolo s-a nascut la 1 ianuarie 2007 in urma fuziunii a doua dintre primele trei banci din Italia: Banca Intesa, liderul acestei piete, si-a unit fortele cu grupul Sanpaolo IMI, alianta ce a generat una dintre cele mai puternice institutii financiare din lume.

In prezent Intesa Sanpaolo are o prezenta activa in peste 40 de tari, concentrandu-se pe zona Europei Centrale si de Est si bazinul mediteranean. Numai in acesta regiune ce include si Romania, Grupul are 7,9 milioane de clienti in 12 tari si o retea de 1199 de unitati teritoriale.

Dincolo de performantele financiare si viziunea globala, Intesa Sanpaolo este si un important actor social sustinand si investind in proiecte de responsabilitate sociala din diverse domenii ca ecologie, arta, cultura, sport si muzica.