Bine ați venit la Intesa Sanpaolo Bank!

Sunteți client First Bank și viitor client Intesa Sanpaolo Romania? Aflați noul IBAN și sucursala repartizată!

IBAN Format: RO49 AAAA 1B31 0075 9384 0000
IBAN Intesa Sanpaolo Romania:
-
Sucursala care vă va deservi în Intesa Sanpaolo:
-

Sunteți persoană juridică sau fizică?

PENTRU PERSOANE JURIDICE, VEDEȚI MAI JOS DETALII!
Pe baza profilului dvs. veți primi informații personalizate pentru a continua activarea noii Aplicații Intesa Sanpaolo

Ghid pentru transferul produselor companiei dvs.

Noul dvs. IBAN la Intesa Sanpaolo Romania

Urmați pașii de mai sus pentru a afla IBAN-ul și sucursala repartizată.

Ghidul de Bun Venit la Intesa Sanpaolo Romania

Descărcați ghidul. Tot ce trebuie să știți despre noua dumneavoastră bancă.

Documente contractuale

Click aici pentru toată documentația contractuală în relația cu Intesa Sanpaolo Romania.

Ghidul de Bun Venit la Intesa Sanpaolo Romania


Puteți găsi toate detaliile despre transferul produselor dumneavoastră într-un ghid clar și simplu

Noutăți

Noutăți

INFORMAȚII IMPORTANTE

În situația în care, la data de 30 octombrie 2025, aveți o relație de afaceri activă atât cu First Bank, cât și cu Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul de Internet Banking la ambele bănci sau doar la Intesa Sanpaolo Romania, începând cu data de 3 noiembrie 2025 va rămâne activ doar serviciul Internet Banking furnizat de Intesa Sanpaolo Romania iar contractul de Internet și Mobile Banking First Bank va înceta. În cadrul acestuia, vor putea fi vizualitate și produsele migrate de la First Bank. Drepturile de acces acordate anterior doar pe anumite conturi/ funcționalități se vor menține, fără a fi extinse și asupra produselor migrate de la First Bank.


În situația în care, la data de 30 octombrie 2025, aveți o relație de afaceri activă atât cu First Bank, cât și cu Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul Internet Banking doar la First Bank, începând cu data de 3 noiembrie 2025 serviciul Internet Banking va fi migrat și drepturile de acces definite în First Bank se vor extinde și asupra conturilor deținute la Intesa Sanpaolo Romania, cu respectarea principiilor mai sus menționate.

Detaliile privind accesarea și utilizarea I-B@nk Internet Banking furnizată de Intesa Sanpaolo Romania vor fi disponibile pe website-ul oficial al Intesa Sanpaolo Romania, aici în pagina dedicată fuziunii.
 

Important! Pentru activarea noului serviciu, vă rugăm să vă asigurați de corectitudinea informațiilor pe care le dețineți cu privire la:

• Numele de utilizator și parola folosite pentru conectarea la serviciile de Internet și Mobile Banking de la First Bank S.A.

• Numărul de telefon declarat în relația cu First Bank pentru utilizarea serviciului de Internet și Mobile Banking.

Pentru siguranța dumneavoastră, vă rugăm să parcurgeți recomăndarile privind măsurile de securitate de la capitolul Siguranța datelor dumneavoastră bancare și prevenirea fraudelor, din cadrul prezentului ghid.

Revenim în scurt timp cu detalii și instructiuni legate de activarea digitală a noului serviciu de Internet și Mobile Banking Intesa Sanpaolo Romania.

Securitatea datelor dumneavoastră bancare

Securitatea datelor dumneavoastră bancare

SIGURANȚA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ BANCARE ȘI PREVENIREA FRAUDELOR

Analizele realizate arată că, în această perioadă, există un risc crescut de tentative de fraudă. De aceea, vă recomandăm să fiți vigilenți și să respectați următoarele măsuri de siguranță:

  • Nu instalați aplicații la recomandarea telefonică a unor persoane, care se prezintă drept specialiști sau angajați ai Intesa Sanpaolo Romania și/sau First Bank. Folosiți doar surse oficiale - descărcați aplicația exclusiv din App Store sau Google Play Store, niciodată din surse terțe sau link-uri primite prin email/SMS. Verificați că dezvoltatorul este banca oficială;
  • Nu efectuați transferuri sau alte operațiuni bancare la solicitarea telefonică a unor persoane, care pretind că sunt angajați Intesa Sanpaolo Romania și/sau First Bank, mai ales dacă motivul invocat este securizarea contului sau a soldului. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dumneavoastră;
  • Nu accesați link-uri primite de la expeditori necunoscuți prin intermediul mesajelor de e-mail/ SMS/ WhatsApp;
  • Nu furnizați datele de autentificare (nume utilizator, parolă), respectiv codul de autentificare în platformele de Internet/Mobile Banking. Acestea sunt exclusiv pentru utilizarea individuală și pot duce la compromiterea contului dumneavoastră. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dumneavoastră;
  • Nu împărtășiți niciodată datele cardului (numărul, codul CVV/CVC, data expirării) cu persoane neautorizate. Cardul este un instrument de plată, nicidecum unul de încasare;
  • Închideți orice apel în care vi se cer informații sau acțiuni suspecte, chiar dacă pare să provină de la Intesa Sanpaolo Romania și/sau First Bank. Raportați tentativele de fraudă/phishing imediat la call center-ul First Bank; la telefon: +4021 303 69 69, disponibil din România și străinătate ori 0800 801 802, disponibil în orice rețea națională sau mergeți într-o unitate apropiată pentru a verifica orice solicitare suspectă. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dumneavoastră;
  • Accesați serviciile de Internet Banking doar prin website-urile oficiale ale băncilor Intesa Sanpaolo Romania sau First Bank. Evitați să căutați numele serviciului în motorul de căutare și să accesați link-uri nesigure.

Mai multe informații utile găsiți în secțiunea dedicată pe website-urile oficiale: Intesa Sanpaolo Romania https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/banking-in-siguranta.html sau First Bank https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/security.html.

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Dorim să vă informăm că, în contextul procesului de fuziune, datele cu caracter personal ale persoanelor fizice declarate ca reprezentanți legali/garanți în relație cu banca sunt prelucrate de cele două bănci, First Bank și Intesa Sanpaolo Romania în calitate de operatori asociați, pentru a realiza, din punct de vedere legal, tehnic și operațional, procesul de fuziune și de a asigura administrarea corespunzătoare și, în mod continuu, a produselor și serviciilor bancare, asigurând continuitatea serviciilor bancare în condiții optime. Prelucrările de date sunt efectuate în scopuri precum: îndeplinirea obligațiilor legale privind procesul de fuziune, transferul și integrarea datelor în sistemele informatice, asigurarea continuității relației contractuale și a serviciilor furnizate, informarea cu privire la schimbările rezultate din acest proces, în vederea asigurării unei integrări cât mai facile și fluide a produselor și serviciilor dumneavoastră.

Detalii privind aceste prelucrări au fost transmise către persoanele vizate la începutul procesului de fuziune și pot fi consultate în Nota de Informare Generală privind prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă pe site-ul First Bank, secțiunea "Protecția Datelor", la adresa https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/data-protection.html. Totodată, precizăm că nota de informare poate fi solicitată în orice unitate First Bank.

Facem precizarea că ulterior finalizării procesului de fuziune, respectiv începând cu data de 31 octombrie 2025, datele persoanelor vizate cu caracter personal vor fi prelucrate de Intesa Sanpaolo Romania în calitate de Operator de date. Pentru detalii privind prelucrarea datelor, avem rugămintea de a consulta Notele de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibile pe site-ul Intesa Sanpaolo Romania, secțiunea "Protecția Datelor" la adresa https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/protectia-datelor.html.Totodată, precizăm că nota de informare poate fi solicitată în orice unitate Intesa Sanpaolo Romania.

Menționăm faptul că, în cazul încetării relației de client al First Bank înainte de finalizarea procesului de migrare, datele persoanelor vizate vor fi prelucrate de Intesa Sanpaolo Romania în calitatea acesteia de succesor în drepturi și obligații al First Bank, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale și/sau în baza intereselor legitime ale Băncii, până la expirarea termenelor de prescripție legală sau a termenelor de arhivare cu respectarea principiului limitării duratei de păstrare.

Call Center First Bank

Call Center First Bank

În cazul în care nu veți găsi în acest ghid răspunsuri la toate întrebările dumneavoastră, vă rămânem la dispoziție pentru informații suplimentare prin următoarele canale:

Call Center:

Tel: +4021 303 69 69, disponibil din România și străinătate.

Tel: 0800 801 802, disponibil în orice rețea națională.

E-mail: office@firstbank.ro

Website: www.firstbank.ro

Call Center Intesa Sanpaolo Romania

Call Center Intesa Sanpaolo Romania

SUPORT CLIENȚI ȘI INFORMAȚII UTILE PRIVIND INTEGRAREA

În această pagină puteți găsi informații esențiale precum:

  • Calendarul de migrare;
  • Ghidul detaliat privind migrarea produselor și serviciilor bancare către Intesa Sanpaolo Romania;
  • Convertor IBAN pentru conturile curente deținute în First Bank
  • Detalii complete privind taxele și comisioanele aplicabile în Intesa Sanpaolo Romania;
  • Condițiile Generale de Afaceri și alte documente de interes în relația cu banca

Începând cu finalizarea procesului de integrare a First Bank în cadrul Intesa Sanpaolo Romania, pentru orice întrebări legate de produse și servicii bancare, vă rugăm să contactați echipa Intesa Sanpaolo prin următoarele canale:

  • Tel: +40 372 712 194 – apelabil din România și din străinătate
  • Tel: 0800 800 888 – apel gratuit din orice rețea națională
  • E-mail: contact@intesasanpaolo.ro

 

Produse & Servicii

Informații despre produsele sau serviciile corespondente în Intesa Sanpaolo Romania

Cont curent, Extras de cont și Convenții de plată salarii
I-B@nk - Internet Banking și Platforma de tranzacționare e-Trading
Carduri de debit și Serviciul acceptare plăți prin POS
Produse de creditare, Garanții aferente, Debitori cedați și Proiecte cu finanțare nerambursabilă
Depozite la termen, Depozite Overnight, Conturi Escrow, Conturi garanție de bună execuție

Transferul clienților First Bank către Intesa Sanpaolo Romania

Tot ce trebuie să știți despre transferul produselor dumneavoastră

Migrarea soldurilor produselor dumneavoastră

Programul operațiunilor de cont curent

Programul operațiunilor cu cardul

Serviciul Mobile Banking / Internet banking

Verificați pașii transferului către Intesa Sanpaolo Romania
Calendar Migrare First Bank – Intesa Sanpaolo Romania
15 Septembrie 2025
Data de la care veți putea intra în posesia cardurilor dumneavoastră emise de Intesa Sanpaolo Romania

Vezi detalii
1 Octombrie 2025
Limitări pentru operațiunile în numerar în sucursalele First Bank:
Disponibil doar RON, EUR, USD.
CHF – exclusiv pentru rambursări credite

Vezi detalii
29 Octombrie 2025
Ultima zi de acceptare a instrumentelor de debit interbancare (cecuri și/sau bilete la ordin) primite la plată / remise spre încasare

Vezi detalii
30 Octombrie 2025
Ultima zi în care puteți utiliza produsele și serviciile furnizate de către First Bank.

Vezi detalii
31 Octombrie 2025 – 2 Noiembrie 2025
Data fuziunii și început proces migrare – activități specifice de transfer portofoliu de clienți și produse. Restricții temporare

Vezi detalii
3 Noiembrie 2025
Finalizare proces migrare și reluare integrala a serviciilor

BINE AȚI VENIT LA INTESA SANPAOLO BANK!

Vezi detalii despre noi
Ce impact va avea această preluare pentru mine?

Ce impact va avea această preluare pentru mine?

Până la 30.10.2025, activitatea se desfășoară în mod obișnuit. Nu este nevoie să faceți nimic – veți continua să utilizați serviciile, furnizate de către First Bank, așa cum ați făcut-o până acum. Preluarea First Bank de catre Intesa Sanpaolo Bank a fost atent planificată, pentru a garanta continuitatea serviciilor bancare. Va recomandam sa consultati calendarul migrarii, inclus in ghidul transmis catre dvs. pe e-mail/prin posta. Acesta include informatii utile despre transferul serviciilor si produselor, precum si cele mai importante date de avut in vedere.

Datele mele personale sunt în siguranță?

Datele mele personale sunt în siguranță?

Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate in siguranta, la fel ca si pana acum. Atat First Bank cat si Intesa Sanpaolo Romania aplica masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea respectarii cerintelor legale in materia protectiei datelor. Detaliile privind prelucrare datelor de catre cele doua banci sunt accesibile pe website-ul First Bank, la adresa https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/data-protection.html si pe website-ul Intesa Sanpaolo Romania, la adresa https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/protectia-datelor.html.

Aplicația Internet&Mobile Banking se va schimba?

Aplicația Internet&Mobile Banking se va schimba?

Da, serviciul de Internet Banking se va modifica iar pentru persoanele juridice va fi disponibilă doar varianta web, nu și aplicația de Mobile Banking, asa cum este în cazul persoanelor fizice.

Instructiunile de utilizare pot fi consultate pe site-ul oficial al bancii https://www.intesasanpaolobank.ro/imm/Internet-banking-imm/internet-banking-IBank-Imm.html

Mai pot merge la aceeași sucursală ca până acum?

Mai pot merge la aceeași sucursală ca până acum?

First Bank nu va mai exista, iar denumirile sucursalelor se vor modifica.

Informații despre sucursala care va administra relația dumneavoastră de afaceri regăsiți în notificarea transmisă de First Bank către dumneavoastră. În cazul în care ați inițiat relația de afaceri cu First Bank ulterior datei de 14 iulie, puteți afla care este sucursala dumneavoastră accesând secțiunea de început din pagina dedicată fuziunii, convertor IBAN; după introducerea codului IBAN First Bank, va fi afișat noul cod IBAN și numele sucursalei care va administra relația dumneavoastră de afaceri. Adresa sucursalei o puteți regăsi în pagina dedicată fuziunii.

Programul de lucru cu publicul al sucursalelor Intesa Sanpaolo Romania este 9:00 – 16:30. Cu excepția cazului în care clientul dorește să retragă numerar de la casierie peste o anumită limită (caz în care este necesară o programare prealabilă), nu este necesară programarea vizitei în sucursală. Desigur, clienții au libertatea, dacă doresc, să sune în sucursală pentru a stabili o întâlnire de consultanță.

Când vor trece produsele mele la Intesa Sanpaolo?

Când vor trece produsele mele la Intesa Sanpaolo?

Data la care produsele dumneavoastră vor fi migrate la Intesa Sanpaolo este data fuziunii 31.10.2025. Prima zi complet operatională va fi ziua de 03.11.2025

Ce se întâmplă cu banii din depozitele mele?

Ce se întâmplă cu banii din depozitele mele?

Toate depozitele dumneavoastră la termen de la First Bank se vor migra automat la Banca Intesa Sanpaolo Romania în aceleași condiții (termen, dobândă bonificată) până la maturitatea lor, fără a fi necesară semnarea vreunui document suplimentar.

Banca Intesa Sanpaolo Romania, fiind participantă la Fondul de Garantare a Depozitelor în Sistemul Bancar (FGDB). Plafonul de garantare per deponent garantat – persoană fizică – este stabilit la echivalentul în lei al sumei de 100.000 euro. Pentru mai multe informații referitoare la garantarea depozitelor, puteți accesa site-ul băncii: www.intesasanpaolobank.ro 

Ce se întâmplă cu cardurile de debit First Bank?

Ce se întâmplă cu cardurile de debit First Bank?

Cardurile emise de First Bank vor putea fi folosite până la data migrării (30.10.2025).

Începând cu data de 31.10.2025, veți putea utiliza cardurile Băncii Intesa Sanpaolo Romania.

Banca Intesa Sanpaolo Romania va emite carduri noi în decursul lunii Septembrie 2025.

Mai multe răspunsuri la întrebări frecvente aici

Mai multe răspunsuri la întrebări frecvente aici

Aveți mai multe întrebări legate de procesul de integrare First Bank în cadrul Intesa Sanpaolo Romania? 

Click AICI pentru cele mai frecvente întrebări si răspunsurile afererente!

Asistență

Servicii de asistență disponibile non-stop