Bine ați venit la Intesa Sanpaolo Bank!

Sunteți client First Bank și viitor client Intesa Sanpaolo Romania? Aflați noul IBAN și sucursala repartizată!

 

IBAN Format: RO49 AAAA 1B31 0075 9384 0000
IBAN Intesa Sanpaolo Romania:
-
Sucursala care vă va deservi în Intesa Sanpaolo:
-

Sunteți persoană fizică sau juridică?

PENTRU PERSOANE FIZICE, VEZI MAI JOS DETALII!
Pe baza profilului dvs. veți primi informații personalizate pentru a continua activarea noii Aplicații Intesa Sanpaolo!

Ghid pentru transferul produselor dumneavoastră

Noul dvs. cod IBAN la Intesa Sanpaolo Romania

Urmați pașii de mai sus pentru a afla IBAN-ul și sucursala repartizată.

Oferta de Bun Venit la Intesa Sanpaolo Romania

Descărcați Oferta de Bun Venit creată special pentru clienții First Bank.

Ghidul de Bun Venit la Intesa Sanpaolo Romania

Descărcați Ghidul. Tot ce trebuie să știți despre noua dumneavoastră bancă.

Documente contractuale

Click pentru toată documentația contractuală în relația cu Intesa Sanpaolo Romania.

Ghidul de Bun Venit la Intesa Sanpaolo Romania


Puteți găsi toate detaliile despre transferul produselor dumneavoastră într-un ghid clar și simplu

Noutăți

Noutăți

INFORMAȚII IMPORTANTE

Platforma de Internet Banking/ Mobile Banking pusă la dispoziție de First Bank va funcționa până la data de 30 octombrie 2025, ora 20:00. Începând cu data de 3 noiembrie 2025 veți putea utiliza noul serviciu Mobile și Internet Banking furnizat de Intesa Sanpaolo Romania.

În situația în care, la data de 30 octombrie 2025 aveți o relație de afaceri activă atât la First Bank, cât și la Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul de Internet Banking la ambele bănci sau doar la Intesa Sanpaolo Romania, începând cu data de 3 noiembrie 2025 va ramâne activ doar serviciul de Mobile și Internet Banking achiziționat de la Intesa Sanpaolo Romania iar contractul de Internet și Mobile Banking încheiat cu First Bank va înceta.  În cadrul acestuia, vor putea fi vizualizate și produsele transferate de la First Bank.

În situația în care, la data de 30 octombrie 2025, aveți o relație de afaceri activă atât cu First Bank, cât și cu Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul Internet și Mobile Banking doar la First Bank, începând cu data de 3 noiembrie 2025 serviciul Internet și Mobile Banking va fi transferat la Intesa Sanpaolo Romania. În cadrul acestuia, vor putea fi vizualitate și produsele deținute în cadrul Intesa Sanpaolo Romania.

Important! Pentru activarea noului serviciu, vă rugăm să vă asigurați de corectitudinea informațiilor pe care le dețineți cu privire la:

Numele de utilizator și parola folosite pentru conectarea la serviciile de Internet și Mobile Banking de la First Bank

Numărul de telefon declarat în relația cu First Bank pentru utilizarea serviciului de Internet și Mobile Banking.

Revenim în scurt timp cu detalii și instructiuni legate de activarea digitală a noului serviciu de Internet și Mobile Banking Intesa Sanpaolo Romania.

Securitatea datelor dumneavoastră bancare

Securitatea datelor dumneavoastră bancare

SIGURANȚA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ BANCARE SI PREVENIREA FRAUDELOR

Analizele realizate arată că, în această perioadă, există un risc crescut de tentative de fraudă. De aceea, vă recomandăm să fiți vigilenți și să respectați următoarele măsuri de siguranță:
• Nu instalați aplicații la recomandarea telefonică a unor persoane care se prezintă drept specialiști sau angajați ai Intesa Sanpaolo România și/sau First Bank. Folosiți doar surse oficiale – descărcați aplicația exclusiv din App Store sau Google Play Store, niciodată din surse terțe sau linkuri primite prin e-mail/SMS. Verificați că dezvoltatorul este banca oficială;
• Nu efectuați transferuri sau alte operațiuni bancare la solicitarea telefonică a unor persoane care pretind că sunt angajați ai Intesa Sanpaolo România și/sau First Bank, mai ales dacă motivul invocat este securizarea contului sau a soldului. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dvs.;
• Nu accesați linkuri primite de la expeditori necunoscuți prin intermediul mesajelor de e-mail/SMS/WhatsApp;
• Nu furnizați datele de autentificare (nume utilizator, parolă), respectiv codul de autentificare pentru platformele de Internet/Mobile Banking. Acestea sunt destinate exclusiv utilizării individuale și pot duce la compromiterea contului dvs. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dvs.;
• Nu împărtășiți niciodată datele cardului (numărul, codul CVV/CVC, data expirării) cu persoane neautorizate. Cardul este un instrument de plată, nicidecum unul de încasare;
• Închideți orice apel în care vi se cer informații sau acțiuni suspecte, chiar dacă pare să provină de la Intesa Sanpaolo România și/sau First Bank. Raportați tentativele de fraudă/phishing imediat la Call Center-ul First Bank, la tel. +4021 303 69 69 (disponibil din România și din străinătate) sau la tel. 0800 801 802 (apel gratuit din orice rețea națională), ori mergeți într-o unitate apropiată pentru a verifica orice solicitare suspectă. Băncile nu vor solicita niciodată astfel de acțiuni din partea dvs.;
• Accesați serviciile de Internet Banking doar prin site-urile oficiale ale băncilor Intesa Sanpaolo România sau First Bank – evitați să căutați numele serviciului în motorul de căutare și să accesați linkuri nesigure.

Mai multe informații utile sunt disponibile în secțiunea dedicată de pe site-urile oficiale ale băncilor:
Intesa Sanpaolo Romania: https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/banking-in-siguranta.html  
First Bank: https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/security.htm

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Dorim să vă informăm că, în contextul procesului de fuziune, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de cele două bănci, First Bank și Intesa Sanpaolo Romania în calitate de operatori asociați, pentru a realiza din punct de vedere legal, tehnic și operațional procesul de fuziune și de a asigura administrarea corespunzătoare și în mod continuu a produselor și serviciilor bancare, asigurând continuitatea serviciilor bancare în condiții optime. Prelucrările de date sunt efectuate în scopuri precum: îndeplinirea obligațiilor legale privind procesul de fuziune, transferul și integrarea datelor în sistemele informatice, asigurarea continuității relației contractuale și a serviciilor furnizate, informarea dumneavoastră cu privire la schimbările rezultate din acest proces, în vederea asigurării unei integrări cât mai facile și fluide a produselor și serviciilor dumneavoastră.

Detalii privind aceste prelucrări v-au fost transmise la începutul procesului de fuziune și le puteți consulta în Nota de Informare Generală privind prelucrarea datelor cu caracter personal, pe care o puteți găsi pe site-ul First Bank, secțiunea "Protecția Datelor", la adresa https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/data-protection.html . Totodată, precizăm că nota de informare poate fi solicitată în orice unitate First Bank.

Facem precizarea că, ulterior finalizării procesului de fuziune, respectiv începând cu data de 31 octombrie 2025, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate de Intesa Sanpaolo Romania în calitate de Operator de date. Pentru detalii privind prelucrarea datelor avem rugămintea de a consulta Notele de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibile pe website-ul Intesa Sanpaolo România, secțiunea "Protecția Datelor" la adresa  https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/protectia-datelor.html. Totodată, precizăm că nota de informare poate fi solicitată în orice unitate Intesa Sanpaolo Romania.

În situația în care, la momentul fuziunii, aveți un acord valabil oferit către First Bank în vederea profilării și comunicărilor în scop de marketing și publicitate, vă informăm că acesta va fi preluat și utilizat de Intesa Sanpaolo Romania, cu excepția în care ați oferit un astfel de acord în relația directă cu Intesa Sanpaolo Romania, caz în care acesta din urmă va prevala.

Menționăm faptul că, în cazul încetării relației de client al First Bank înainte de finalizarea procesului de migrare, datele dumneavoastră vor fi prelucrate de Intesa Sanpaolo Romania în calitatea acesteia de succesor în drepturi și obligații al First Bank, în vederea îndeplinirii obligațiilor legale și/sau în baza intereselor legitime ale Băncii, până la expirarea termenelor de prescripție legală sau a termenelor de arhivare, cu respectarea principiului limitării duratei de păstrare.

Call Center First Bank

Call Center First Bank

În cazul în care nu veți găsi în acest ghid răspunsuri la toate întrebările dumneavoastră, vă rămânem la dispoziție pentru informații suplimentare prin următoarele canale:

Call Center:

Tel: +4021 303 69 69, disponibil din România și străinătate.

Tel: 0800 801 802, disponibil în orice rețea națională.

E-mail: office@firstbank.ro

Website: www.firstbank.ro

Call Center Intesa Sanpaolo Bank

Call Center Intesa Sanpaolo Bank

SUPORT CLIENȚI ȘI INFORMAȚII UTILE PRIVIND INTEGRAREA

În această pagină puteți găsi informații esențiale precum:
• Calendarul de migrare
• Ghidul detaliat privind migrarea produselor și serviciilor bancare către Intesa Sanpaolo România;
• Convertor IBAN pentru conturile curente deținute în First Bank;
• Detalii privind taxele și comisioanele aplicabile în Intesa Sanpaolo România;
• Condițiile Generale de Afaceri și alte documente de interes în relația cu Banca.

Dupa finalizarea procesului de fuziune, pentru orice întrebări legate de produsele si serviciile bancare pe care le detineti la Intesa Sanpaolo Romania, vă rugăm să ne contactați prin intermediul următoarelor canale:

• Tel: +40 372 712 194 – apelabil din România și din străinătate
• Tel: 0800 800 888 – apel gratuit din orice rețea națională
• E-mail: 
contact@intesasanpaolo.ro

Produse & Servicii

Informații despre produsele sau serviciile corespondente în Intesa Sanpaolo Romania

Conturi curente și IBAN-uri
Digital banking: Mobile & Internet Banking
Carduri
Produse de creditare, garanții aferente și asigurări
Depozite la termen și conturi de economii

Transferul clienților First Bank către Intesa Sanpaolo Romania

Tot ce trebuie să știți despre transferul produselor dumneavoastră

Migrarea soldurilor produselor dumneavoastră

Programul operațiunilor de cont curent

Programul operațiunilor cu cardul

Serviciul Mobile Banking / Internet banking

Verificați pașii transferului către Intesa Sanpaolo Romania
Calendar Migrare First Bank – Intesa Sanpaolo Romania
15 Septembrie 2025
Data de la care veți putea intra în posesia noilor dumneavoastră carduri de debit/ de credit emise de Intesa Sanpaolo Romania

Vezi detalii
1 Octombrie 2025
Limitări pentru operațiunile în numerar în sucursalele First Bank:
Disponibil doar RON, EUR, USD.
CHF – exclusiv pentru rambursări credite

Vezi detalii
30 Octombrie 2025
Ultima zi în care puteți utiliza produsele și serviciile furnizate de către First Bank

Vezi detalii
31 Octombrie - 2 Noiembrie 2025
Fuziunea și începutul procesului de migrare: transferul portofoliului de clienți, produse și servicii, însoțit de restricții temporare

Vezi detalii
03 Noiembrie 2025
Finalizare proces transfer și reluare integrală a serviciilor

BINE AȚI VENIT LA INTESA SANPAOLO ROMANIA!

Vezi detalii despre noi
Ce impact va avea această preluare pentru mine?

Ce impact va avea această preluare pentru mine?

Până la 30.10.2025, activitatea se desfășoară în mod obișnuit. Nu este nevoie să faceți nimic – veți continua să utilizați serviciile, furnizate de către First Bank, așa cum ați făcut-o până acum. Preluarea First Bank de catre Intesa Sanpaolo Bank a fost atent planificată, pentru a garanta continuitatea serviciilor bancare. Va recomandam sa consultati calendarul migrarii, inclus in ghidul transmis catre dvs. pe e-mail/prin posta. Acesta include informatii utile despre transferul serviciilor si produselor, precum si cele mai importante date de avut in vedere.

Datele mele personale sunt în siguranță?

Datele mele personale sunt în siguranță?

Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate în siguranță, la fel ca și până acum.

Atât First Bank, cât și Intesa Sanpaolo România aplică măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea respectării cerințelor legale în materia protecției datelor. Detaliile privind prelucrarea datelor de către cele două bănci sunt accesibile pe website-ul First Bank, la adresa https://www.firstbank.ro/firstbank/footer-navigation/data-protection.html  și pe website-ul Intesa Sanpaolo Romania, la adresa https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/protectia-datelor.html 

Aplicația Internet&Mobile Banking se va schimba?

Aplicația Internet&Mobile Banking se va schimba?

Da, se va schimba. Vă recomandăm să vă familiarizați cu descrierea funcționalităților disponibile în cadrul noului serviciu accesând secțiunea dedicată de pe site-ul oficial al Băncii: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/internetbanking/digical-banking.html

Platforma de Internet Banking First Bank la care ați avut acces până acum va fi disponibilă până la data de 30.10.2025.

Serviciul de Mobile & Internet Banking al Băncii Intesa Sanpaolo Romania va fi disponibil pentru toți utilizatorii persoane fizice începând cu 03.11.2025.

Mai pot merge la aceeași sucursală ca până acum?

Mai pot merge la aceeași sucursală ca până acum?

First Bank nu va mai exista, iar denumirile sucursalelor se vor modifica.

Informații despre sucursala care va administra relația dumneavoastră de afaceri regăsiți în notificarea transmisă de First Bank către dumneavoastră. În cazul în care ați inițiat relația de afaceri cu First Bank ulterior datei de 14 iulie, puteți afla care este sucursala dumneavoastră accesând secțiunea de început din pagina dedicată fuziunii, convertor IBAN; după introducerea codului IBAN First Bank, va fi afișat noul cod IBAN și numele sucursalei care va administra relația dumneavoastră de afaceri. Adresa sucursalei o puteți regăsi în pagina dedicată fuziunii.

Programul de lucru cu publicul al sucursalelor Intesa Sanpaolo Romania este 9:00 – 16:30. Cu excepția cazului în care clientul dorește să retragă numerar de la casierie peste o anumită limită (caz în care este necesară o programare prealabilă), nu este necesară programarea vizitei în sucursală. Desigur, clienții au libertatea, dacă doresc, să sune în sucursală pentru a stabili o întâlnire de consultanță.

Când vor trece produsele mele la Intesa Sanpaolo?

Când vor trece produsele mele la Intesa Sanpaolo?

Data la care produsele dumneavoastră vor fi migrate la Intesa Sanpaolo este data fuziunii 31.10.2025. Prima zi complet operatională va fi ziua de 03.11.2025

Ce se întâmplă cu banii din depozitele mele?

Ce se întâmplă cu banii din depozitele mele?

Toate depozitele dumneavoastră la termen de la First Bank se vor migra automat la Banca Intesa Sanpaolo Romania în aceleași condiții (termen, dobândă bonificată) până la maturitatea lor, fără a fi necesară semnarea vreunui document suplimentar.

Banca Intesa Sanpaolo Romania, fiind participantă la Fondul de Garantare a Depozitelor în Sistemul Bancar (FGDB). Plafonul de garantare per deponent garantat – persoană fizică – este stabilit la echivalentul în lei al sumei de 100.000 euro. Pentru mai multe informații referitoare la garantarea depozitelor, puteți accesa site-ul băncii: www.intesasanpaolobank.ro

Ce se întâmplă cu cardurile First Bank?

Ce se întâmplă cu cardurile First Bank?

Cardurile emise de First Bank vor putea fi folosite până la data migrării (30.10.2025).

Începând cu data de 31.10.2025, veți putea utiliza cardurile Băncii Intesa Sanpaolo Romania.

Banca Intesa Sanpaolo Romania va emite carduri noi în decursul lunii Septembrie 2025.

Dacă dețineți card de debit VISA la First Bank, veți primi un card de debit VISA emis de Banca Intesa Sanpaolo Romania.

Dacă dețineți un card de credit VISA la First Bank, veți primi un card de credit emis sub sigla MASTERCARD, emis de către Banca Intesa Sanpaolo Romania.

Mai multe răspunsuri la întrebări frecvente aici

Mai multe răspunsuri la întrebări frecvente aici

Aveți mai multe întrebări legate de procesul de integrare First Bank în cadrul Intesa Sanpaolo Romania? 

Click AICI pentru cele mai frecvente întrebări si răspunsurile afererente!

Ai nevoie de ajutor?

Servicii de asistență disponibile non-stop