CALENDAR MIGRARE - 31 OCTOMBRIE - 2 NOIEMBRIE

31 OCTOMBRIE - 2 NOIEMBRIE

PERIOADA DE MIGRARE

În perioada 31 octombrie 2025 – 2 noiembrie 2025, vom desfășura activitățile specifice de transfer al portofoliului de clienți și produse de la First Bank către Intesa Sanpaolo Romania.

În această perioadă, accesul la produsele și serviciile pe care le dețineți va fi restricționat după cum urmează:

  • Sucursalele First Bank nu vor avea program de lucru cu publicul;
  • Începând cu data de 31 octombrie 2025, nu veți mai putea vizualiza sau utiliza încasările primite de la terți în conturile actuale First Bank. Încasările vor continua să fie procesate, dar vor deveni vizibile și disponibile în noile conturi deschise la Intesa Sanpaolo Romania, începând cu 3 noiembrie 2025, odată cu finalizarea migrării și reluarea serviciilor;
  • În data de 31 octombrie 2025 inițierea de operațiuni de plată intra și/sau interbancare va fi posibilă doar în situații excepționale, pentru plăți urgente, instructate prin sucursalele Intesa Sanpaolo Romania, exclusiv pe suport hârtie;
  • În perioada 31 octombrie 2025 – 02 noiembrie 2025 veți putea folosi cardurile de debit emise de Intesa Sanpaolo Romania în limita soldului disponibil la data de 30 octombrie 2025.
  • În perioada 31 octombrie 2025 – 02 noiembrie 2025 veți putea utiliza bancomatele First Bank/ Intesa Sanpaolo Romania pentru retrageri numerar în limita soldului disponibil la data de 30 octombrie 2025
  • Începând cu data de 31 octombrie 2025, serviciul de acceptare a plăților prin POS se va desfășura exclusiv prin intermediul dispozitivelor POS furnizate de către Intesa Sanpaolo Romania. Tranzacțiile efectuate prin intermediul dispozitivelor POS în intervalul 31 octombrie – 2 noiembrie 2025 se vor deconta în data de 3 noiembrie 2025.

Vă recomandăm să luați din timp măsurile necesare pentru a evita orice inconvenient.

Începând cu data de 31 octombrie 2025 (data fuziunii*), veți deveni client al Intesa Sanpaolo Romania, iar Condițiile Generale de Afaceri First Bank aplicabile dumneavoastră vor fi înlocuite cu cele ale Intesa Sanpaolo Romania.

Documentul poate fi consultat pe site-ul www.intesasanpaolobank.ro, în secțiunea Bine de știut sau accesând linkul https://www.intesasanpaolobank.ro/bine-de-stiut/conditii-generale-afaceri.html, în orice unitate Intesa Sanpaolo Romania, unde, la solicitarea dumneavoastră, veți putea obține un exemplar tipărit sau puteți solicita un exemplar în format electronic, printr-un mesaj trimis la adresa de e-mail  contact@intesasanpaolo.ro.

În măsura în care nu doriți să beneficiați după fuziune de produsele și serviciile de plată în Intesa Sanpaolo Romania, aveți dreptul să renunțați la acestea și să încetați întreaga relație de afaceri cu First Bank înainte de data propusă pentru aplicarea modificărilor din prezentul Ghid (31 Octombrie 2025), fără costuri pentru dumneavoastră[1].

Renunțarea la produsele și serviciile de plată și la relația de afaceri, se va putea realiza prin depunerea personală a unei solicitări scrise în sucursalele First Bank și care va produce efecte începând de la data la care s-ar fi aplicat modificările comunicate prin prezentul Ghid primit de dumneavoastră, disponbil inclusiv aici, respectiv 31 octombrie 2025.

Continuarea relației de afaceri cu Intesa Sanpaolo Romania va echivala cu acceptarea noilor condiții contractuale.

*Fuziunea va produce efecte începând cu data de 31.10.2025, sub condiția obținerii aprobării prealabile din partea Băncii Naționale a României. Cu toate acestea, dacă, urmare a oricăror întârzieri intervenite în procesul de fuziune (ex: obținerea aprobării Băncii Naționale a României, efectuarea formalităților de înregistrare la Registrul Comerțului), aprobarea Registrului Comerțului pentru înregistrarea fuziunii nu este obținută până cel târziu la data de 31.10.2025, data fuziunii va fi ultima zi din luna calendaristică în care s-a obținut aprobarea Registrului Comerțului pentru înregistrarea fuziunii. În această situație, Banca va reveni către dumneavoastră cu o informare în timp util și în mod transparent.

[1] Clientul nu poate denunța relația contractuală în cazul în care asupra conturilor s-a dispus o măsură de indisponibilizare/poprire în condițiile legii

Assistance

Customer support services available 24/24