Sesizări și reclamații

Stimate client,

Vă mulțumim pentru că ați ales serviciile Băncii Comerciale Intesa Sanpaolo Romania S.A.

Totodată, apreciem punctul dumneavoastră de vedere și vă asigurăm că feedback-ul primit de la clienți este foarte important pentru îmbunătățirea serviciilor noastre.

În cazul în care, în relația dumneavoastră cu Banca a existat o situație care v-a generat o nemulțumire, vă asigurăm că vom prelua mesajul dumneavoastră și vom depune eforturi în a corecta deficiențele pe care ni le semnalați.

În ce situații se face o sesizare?

Vă rugăm să ne informați ori de câte ori aveți o nemulțumire referitoare la:

  • produsele și serviciile furnizate de Banca noastră;
  • vizitele în cadrul sucursalelor/ agențiilor noastre;
  • situațiile considerate abateri de la termenii legali și contractuali.

Modalitățile de adresare a sesizării dumneavoastră

  • personal, la oricare dintre sucursalele/ agențiile noastre
  • în scris, la adresa: București, sector 1, str. Nicolae Caramfil nr. 85A, Et. 4
  • în scris, la adresa de e-mail: headoffice@intesasanpaolo.ro

Ce ar trebui să luați în considerare?

Pentru a rezolva cu operativitate sesizarea primită, vă rugăm să ne transmiteți cel puțin:

- datele dumneavoastră de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal după caz, adresa și numărul de telefon și/ adresa de e-mail
- descrierea nemulțumirii dumneavoastră (informațiile relevante inclusiv detalii privind sucursala vizitată, data vizitei, produsul/ serviciul la care faceți referire, numele persoanelor cu care deja ați discutat, dacă este cazul etc.)
- copii ale documentelor pe care le considerați relevante pentru soluționarea cazului dumneavoastră.

Nu furnizați NICIODATĂ în cadrul sesizărilor pe care le înaintați Băncii, informații de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de Securitate, aferente produselor dumneavoastră de card sau Internet Banking.

Ce se intampla dupa depunerea unei sesizari?

Se incepe procesul de administrare a sesizarii primite, astfel:

- sesizarea dumneavoastra va primi un numar de inregistrare in evidentele Bancii;
- toate sesizarile si reclamațiile vor fi tratate cu integritate si respect, confidential, in conformitate cu legislatia;
- fiecare problema va fi investigata temeinic si obiectiv;
- vom implementa masuri pentru remedierea problemelor identificate;
- vom reveni catre dumneavoastra cu raspunsul care va contine detalii referitoare la rezultatul investigatiei, pozitia oficiala a bancii, motivarea acesteia si actiunile care urmeaza sa fie luate.

Ne propunem sa raspundem in cel mai scurt timp tuturor clientilor nostri, fara intârzieri nejustificate sau cel putin in termenul legal aplicabil petitiilor la nivel national. Cu toate acestea, situatiile complexe pot impune extinderea termenului de analiza. in acest caz, va vom informa cu privire la stadiul de solutionare a reclamatiei depuse

Raspunsul nu este conform asteptarilor?

In situatia in care ati depus o sesizare iar raspunsul primit nu ofera o solutie conforma cu asteptarile dumneavoastra, aveti posibilitatea sa va adresati Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB), cu sediul in Str. Sevastopol nr. 24, et. 2, ap. 202, sector 1, pe adresa de e-mail office@csalb.ro sau la numarul de telefon 021.9414.

Pentru informatii cu privire la ce reprezinta CSALB, care este scopul infiintarii acestuia, precum si pasii de urmat in vederea solutionarii unei reclamatii care nu a fost solutionata direct cu Banca, va rugam sa consultati documentul de mai jos.

https://www.csalb.ro/