Mobile & Internet Banking
DIGITAL BANKING: MOBILE & INTERNET BANKING
Platforma de Internet Banking / Mobile Banking pusă la dispoziție de First Bank va funcționa până la data de 30 octombrie 2025, ora 20:00.
Începând cu data de 3 noiembrie 2025 veți putea utiliza noul serviciu Mobile și Internet Banking furnizat de Intesa Sanpaolo Romania.
Vă prezentăm mai jos o selecție de funcționalități esențiale ale aplicației, menite să vă faciliteze activitatea zilnică:
- Vizualizare conturi
 - Deschidere depozite LEI/EUR/USD
 - Plați instant
 - Verificare sold în timp real
 - Vizualizare carduri, credite în derulare, economii
 - Acces la istoricul tranzacțiilor efectuate după data de 03.11.2025 și extrase de cont generate ulterior acestei date
 - #withPAY - trimiteți și primiți bani instantaneu folosind numărul de telefon
 
Operațiunile de plată, inițiate în cadrul aceleiași zile pe toate conturile dumneavoastră, se vor procesa de către Intesa Sanpaolo Romania, cu respectarea limitei maxime zilnice de tranzacționare definită în Lista de Tarife și Comisioane Intesa Sanpaolo Romania. Limita maximă zilnică de tranzacționare poate fi modificată pentru situații excepționale, în baza unei solicitări explicite din partea dumneavoastră adresată în sucursala Intesa Sanpaolo Romania mentionată în notificarea transmisă.
Detalii despre Mobile & Internet Banking găsiți accesand www.intesasanpaolobank.ro, în secțiunea Persoane fizice/ Internet Banking/ Digical-banking, la linkul https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/internetbanking/digical-banking.html
Prevederile contractulului de Internet și Mobile Banking First Bank încheiat cu dumneavoastră se înlocuiesc la data fuziunii cu prevederile specifice din Condițiile Generale de Afaceri ale Intesa Sanpaolo Romania.
În situația în care, la data de 30 octombrie 2025 aveți o relație de afaceri activă atât la First Bank, cât și la Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul de Internet Banking la ambele bănci sau doar la Intesa Sanpaolo Romania, începând cu data de 3 noiembrie 2025 va ramâne activ doar serviciul de Mobile și Internet Banking achiziționat de la Intesa Sanpaolo Romania iar contractul de Internet și Mobile Banking încheiat cu First Bank va înceta. În cadrul acestuia, vor putea fi vizualizate și produsele transferate de la First Bank.
În situația în care, la data de 30 octombrie 2025, aveți o relație de afaceri activă atât cu First Bank, cât și cu Intesa Sanpaolo Romania și beneficiați de serviciul Internet și Mobile Banking doar la First Bank, începând cu data de 3 noiembrie 2025 serviciul Internet și Mobile Banking va fi transferat la Intesa Sanpaolo Romania. În cadrul acestuia, vor putea fi vizualitate și produsele deținute în cadrul Intesa Sanpaolo Romania.
Pentru a accesa noua platformă de Mobile și Internet Banking, vă rugăm să accesați secțiunea Noutăți dedicată clienților First Bank de aici și să urmați pașii detaliați pentru activare.
Important! Pentru activarea noului serviciu, vă rugăm să vă asigurați de corectitudinea informațiilor pe care le dețineți cu privire la:
- Numele de utilizator și parola folosite pentru conectarea la serviciile de Internet și Mobile Banking de la First Bank
 
- Numărul de telefon declarat în relația cu First Bank pentru utilizarea serviciului de Internet și Mobile Banking.
 
Pentru siguranța dumneavoastră, vă rugăm să parcurgeți recomandările privind măsurile de securitate din capitolul SIGURANȚA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ BANCARE ȘI PREVENIREA FRAUDELOR, din cadrul prezentului ghid.
ACTIVAREA UTILIZATORULUI TĂU ÎN MOBILE & INTERNET BANKING
Accesează din 3 Noiembrie 2025 pagina dedicată procesului de migrare Integrare Persoane Fizice și selectează secțiunea pentru clienți Persoane Fizice.
Pași pentru autentificare și activare:
1. Pasul 1 – autentificare cu datele First Bank - Accesează noua experiență digitală de Mobile & Internet Banking
Introdu numele de utilizator și parola folosite în Internet Banking First Bank.
Pasul 1.2 - Ai uitat credentialele? In acest caz, pentru a finaliza procesul privind activarea noului serviciu de Mobile & Internet Banking ne poti vizita in sucursala.
2. Pasul 2 – Confirmarea identității (dacă ai introdus credențialele folosite în Internet Banking First Bank)
Introdu codul primit prin SMS, transmis către numărul de telefon asociat contului tău First Bank și apasă Continuă
3. Pasul 3 – Migrarea către Mobile & Internet Banking Intesa Sanpaolo Romania
După autentificarea reușită, vei fi direcționat către ecranul cu datele necesare pentru activarea utilizatorului în Internet Banking Intesa Sanpaolo.
Activarea aplicației de Mobile Banking
Pentru utilizarea serviciului Internet Banking te rugăm să verifici datele de mai jos, din pasul (imaginea) de mai sus și să urmezi instrucțiunile pentru a activa noua aplicație de Mobile Banking.
- Datele tale
 - Prenume
 - Nume de familie
 - Număr de telefon mobil
 - ID utilizator
 
INSTRUCȚIUNI
- Descarca si instaleaza pe telefonul mobil aplicatia „”Intesa Romania” din magazinul de aplicații.
 - Apasă pe „Înregistrează cont”
 - Permiteți accesul la camera telefonului dvs., apoi scanați codul de pe această pagină pentru a continua înregistrarea. Dacă nu puteți scana codul, îl puteți introduce manual.
 - Vei primi un al doilea cod prin SMS, te rugăm să îl introduci în termen de 2 minute.
 
- Completați acest cod manual.
 - Apoi urmeaza pasii: setează nou PIN și cod recuperare, setează acordurile si modul de autentificare (Fingerprint / FaceID), Push Notification
 
- În final, ai reușit activarea noului Mobile Banking Intesa Sanpaolo Romania.
 
Vezi mai jos un tutorial video pentru first login.